اس ام اس خنده دار مهر ۹۱
اس ام اس خنده دار مهر ۹۱
نوشته شده توسط امید در ساعت 16:31

یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد ، پارک دوبل کنه

من با نیم کیلو تخمه ، میشینم تو تراس ، نیگاش میکنم …

.

.

استقاده از آسانسو در فیلم ها چه ایرانی چه خارجی!

یارو باعجله میره سمت آسانسور و فقط دکمشو میزنه بعد از پله ها میره بالا!!

.

.

.

این روزا آدم جرات نداره با یکی درد ِ دل کنه !

یارو تا بهت ثابت نکنه از تو بدبخت تره ول نمیکنه

.

.

.

جملات خنده دار جدید

یکی مسیج داده :

من عاشقتم !!

منم گفتم بزن قدش !!

گفت : یعنی تو هم منو دوست داری ؟

گفتم : نه دیگه،الان جفتمون منو دوست داریم ..!

.

.

.

آدم داغون از اول داغون نبوده داغونش کردن

آدم آرومم همینطور

آدم عصبیم همینطور

ولی آدم بیشعور از اوّلش بیشعور بوده!

.

.

.

Google Earth به شما این قابلیت رو میده

که هر جای دنیا رو که خواستی ببینی، ولی شما چیکار میکنی؟

شما میری خونه خودت رو میبینی

.

.

.

دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم

رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم

یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم

اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم

.

 اس ام اس

.

یکی از علائم بیماری سادیسم اینه که میگی:

“میشه یه چیزی بپرسم”

بعد که طرف گفت چی و اینا !؟

میگی:”هیچی بیخیال” !

.

.

.

آیا می دانستید که اون زنی که برای اولین بار عبارت

“مردا همه مثل همن”

رو به کار برد، یه زن چینی بود که شوهرشو تو بازار گم کرده بود؟

.

.

.

از سرگرمی های ما دهه شصتیا بالا رفتن از رختخواب ها بود!!

خدا میدونه چند بار رختخوابها ریزش کردن و موندیم زیر!!

لذت صعود از این رختخوابها برابری میکرد با صعود به قله دماوند!!

چه کنیم تفریح نداشتیم که….

.

.

.

طرف جرعت نداره باقی پولشو از راننده آژانس بگیره

ولی میاد اینجا می‌شه منتقد اجتماعی !

.

.

.

۹۰% وقت درس خوندن من هنگام نیگا کردن به این که

“چقد مونده جزوه تموم شه” تلف میشه…

.

.

.

وقتی عصبی و دلتنگم

دوس دارم با لگد برم تو صورت اینایی که دید قشنگی نسبت به زندگی دارن …

.

.

.

با چنگال ماست خوردن

توی فرقه ی ما منطقی تر از اینه که از جات بلند شی بری قاشق بیاری !

.

.

.

روان پریش تر از اونی که صبح ساعت ۷ داد میزنه

“آی بدو هندووونه به شرط چاقو”

همسایه ی ماست که واسش چایی میبره تا گلوش تازه بشه !

.

.

.

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره ؟

میگه : پول میخوای ؟

پـَ نه پـَ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم  !

.

.

.

یه روز میخواستم تریپ اعصبانیت و پولداری بردارم

گوشیمو پرت کردم رو مبل ، لامصب کمونه کرد کم مونده بود بیوفته زمین !

قلبم اومد تو حلقم !

.

 اس ام اس خنده دار مهر ۹۱

.

خودکارتان را گم کنید=خودکار ندارید
خودکار نداشته باشید=نمی نویسید
ننویسید=نمی خوانید
نخوانید=موفق نمی شوید
موفق نشوید=دیپلم نمی گیرید
دیپلم نگیرید=کار ندارید
کار نداشته باشید=پول ندارید
پول نداشته باشید=غذا ندارید
غذا نداشته باشید=لاغر می شوید
لاغر بشوید=زشت می شوید
زشت بشوید=عشق ندارید
عشق نداشته باشید=ازدواج نمی کنید
ازدواج نکنید=بچه دار نمی شوید
بچه دار نشوید=تنها می مانید
تنها بمانید=افسرده می شوید
افسرده بشوید=مریض می شوید
مریض بشوید=می میرید

پس در نتیجه :

گم کردن خودکار = مرگ !!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، ،
:: برچسب‌ها: اس ام اس خنده دار مهر ۹۱, sms خنده دار اس ام اس اس ام اس جدید خنده دار اس ام اس خنده دار 91 اس ام اس خنده دار جدید مهر 91 اس ام اس خنده دار طنز مهر 91 اس ام اس خنده دار مهر 91 اس ام اس طنز خنده دار اس ام اس مخصوص مهر 91 اس ام اس های جدید خنده دار اس ام اس های خنده دار اس خنده دار 91,